2. marec 2023
2. marec 2023
2. marec 2023
»Če merljivi rezultati dosežkov zasenčijo preostalo, se lahko začenjajo obračati v svoje nasprotje: namesto obeta dobre, razmišljajoče, zadovoljne, zdrave in povezane družbe lahko vodijo k razdeljeni, tekmovalni, individualizirani družbi, katere člani niso sposobni sožitja, sodelovanja in skupnega reševanja kompleksnih izzivov, pred katere smo postavljeni kot človeštvo.«
Podpisniki opozarjajo na nevarnost prevelikega poudarka na merljivih rezultatih v šolskem sistemu.
2. marec 2023
»Zato je pri premislekih in načrtovanju sprememb v vzgoji in izobraževanju treba imeti pogum stopiti korak nazaj in pogledati širšo sliko od le merljivih rezultatov, ki jih otroci dosegajo na izbranih področjih.«
Podpisniki poudarjajo potrebo po celostnem pogledu pri načrtovanju sprememb v vzgoji in izobraževanju.